25 Aralık 2013 Çarşamba

MERHABA SANATSEVER DOSTLAR....


Merhaba sevgili dostlar...

Belki beni MAHZUNPRENSES blog sayfamdan ve facebook sayfamdan tanıyorsunuz. 

Bu blogda da çok özenerek yaptığım,  bence birbirinden güzel el işlerimi sizlerle de paylaşmak istiyorum.

Küçüklüğümden beri bu tip işlere meraklı, ilgili ve yetenekliyimdir vesselam :))

El işleri ya da diğer sanatsal aktiviteler bence günlük koşturmacanın, şehir hayatının ve stresin altında ezilen ve bir çıkmazda kendini boğuluyor hisseden her insan için, en ekonomik, en zararsız ve en sanatsal can simidi...

Ayrıca bıraktığınız eserlerin sizden sonra da kullanılacak/bakılacak/değerlendirilecek olması da güzel bir duygu. Vesileyle arkamızdan çok rahmet okuyanlar çıkar belki...

Kuzum sen bu kadar işin arasında bir de el işine nasıl vakit ayırıyorsun? Ev, eş, çocuk, iş, blog sayfam, bir de sanatsal çalışmalar hımmm? diye soran dostlara şöyle diyeyim ki; hayatımdan beni oyaladığına, boşa vakit harcattığına inandığım her şeyi çıkardım birer birer. Televizyon hiç sınırında izliyorum örneğin. 

El işlerime de sadece akşamları eşimle oturup sohbet ederken vakit ayırıyorum. En fazla bir saat. Çünkü gündüz büyük koşturmacalarım var benim de...

Neyse, sözü dolandırmayalım...

Sayfama hoş geldiniz, sefa geldiniz...

Her zaman beklerim....


Takip etmek isterseniz, bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesaplarımı güncellemek istiyorum:

* FACEBOOK SAYFALARIM: www.facebook.com/MHZNPRNSS ve www.facebook.com/mahzunprenseshobi

* TWITTER HESABIM: https://twitter.com/nilardinho

* PINTEREST HESABIM: tr.pinterest.com/nilaracaroglu

* INSTAGRAM HESABIM: instagram.com/nilardinho

* BLOG SAYFALARIM: http://mahzunprenses.blogspot.com.tr/  ve  http://mahzunprenseshobi.blogspot.com.tr/

Selamlar, sevgiler...

NOT:

SAĞ SÜTUNDAKİ KISAYOL TUŞLARI İLE HESAPLARA ULAŞABİLİRSİNİZ

1 yorum: