17 Nisan 2014 Perşembe

BİSMİLLAH...






Eşimin doğum günü hediyesini kullanmak için epey sabırsızlanıyorum.

Elimde bu anneanne desenli divitin-basma karışımı kumaş vardı. Niyetim aslında bilekten bir karış yukarıda bir capri pantolon dikmekti ancak; kumaş sanırım yetmez. Ben de şortla bermuda arası uzunlukta bir şey denemek istedim.

Model olarak Burda Dergisinin 2012 Temmuz sayısından beğendiğim bir şort kalıbını kullanacağım. Boyunu kendime uygun şekilde uzatacağım.

Bakalım ilk denemem nasıl olacak.

İnşallah üç bacaklı bir bermuda dikmem :))

Selamlar ve sevgiler...

Unutmadan bu bermudayı Dikiş Dersinin "Beraber pantolon dikelim mi" etkinliği için de hazırlıyorum...

2 yorum:

  1. Eminim güzel bir şey ortaya çıkar kolaylıklar diliyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, inşallah :)

    YanıtlaSil